Monday, July 25, 2011

Segmen : Jom Kongsi Entri

Assalamualaikum...=)

readers and followers sekalian..kaifa halukum?


aku sebenarnye segan nak join2 segmen ni. kontest lagi ar. entah camne aku dah ditag oleh red. aku join je lah. macam best je. hehe. tapi sayangnye.. aku dah terlambat. dush. aku baru tau dah lame abis...sob3. takpelah. aku proceed je. tak hantar dah kot kat penganjur segmen. =.='

pening gak aku. mane la nak cari entry2 yang best. so setelah aku menggodek2, meninjau2..last2 aku main pilih je. aku jarang update. kebanyakan entry aku lak personal. haishh. dahla skroll box aku try wat tapi tak jadi. ade la tu aku silap kat mane2. kak ieza..help me!!

so aku wat secare manual je...takde paksaan nak klik ke tak. aku dahla tengah frust ni. uhuk.


yang ni aku pilih berdasarkan comment2 yang aku dapat. paling banyak kot sepanjang aku berblogging. tapi termasuk yang aku reply la. hehe. 


yang ni wat aku sedar betape pentingnye internet dan lappy bile aku terperuk kat umah sorang2. dahla umah geng jauh2. bandar pun jauh nak pergi cuci2 mata. uhuk. tapi ade gak faedahnye. bile aku bosan sangat2..aku bace buku. haha. wat aku teringat balik camne aku mula2 kene paksa belajar masak. toksah kate la. rase nak nangis je. tapi at least skang aku da lulus la sikit2. walaupun tak terer sangat tapi boleh diharap la kot kat dapur. hehe.

erh...aku tak mau bebel panjang2. tengah prepare2 untuk gegar contest budak ni haa. aku nak godek2 blog dia dulu. hehe.


ma'as salaamah wa ilal liqa'




Syerah Meteora

4 comments

July 25, 2011 at 1:38 PM

xjd ke syerah syg ??
alhai sian adk akk sorg nie :D

July 25, 2011 at 3:14 PM

tak jadi la nie dah nak kongsi entry ?? hehehe ~ cian dia ! xpe len kali eh =)

July 27, 2011 at 1:56 PM

kak ieza :

tak jadi..sob3

pape pun..syerah akan try agi..huu

July 27, 2011 at 1:57 PM

kak deeya:

uwaaaa...frust gak..sob3

okeh kak..nak try lain kali =)

Post a Comment
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel