Wednesday, June 8, 2011

ubah plan......x'0

assalamualaikum......=)
morning! walaupun dah nak tengahari...hehe
lame gile tak ngadap laptop..
merajuk!! hahaha
takdelah..laptop rosak terus...dah tak dapat diselamatkan...='(
aku tengah bersedih agi nih...huuu
ni pun aku pinjam laptop ayah...
so takleh la nak selalu on9 walaupun aku cuti panjang..
rosak habis plan aku untuk cuti ni...adei..
ni bile aku skroll update kat dashboard....
wuahhh.......mak aih...
ternganga aku...banyaknye yang aku ketinggalan!

aku punye la menyepi sampai housemate aku mati2 ingat aku gi belajar skolah pondok..
hahahahaha...tergolek2 aku gelak bace komen dorang kat fb..
aku sendiri dah lupe plan aku yang tu..hehehe
aku gak yang kecoh2 kat diorang pasal skolah pondok tuh
aduh housemateku....ampunn!!
bile laptop dah rosak...segala plan2 yang aku dah rancang sebelum start cuti....hancuss...
terpaksa ar melencong jauh....
aku baru plan nak renovate balik blog aku....cancel.
aku nak bace kes2 law online....cancel.
aku nak advance speaking online...cancel
nak main game online...cancel.
and banyak agi ar bende2 online yang aku terpaksa cancel.....
sedih!!
sabar je la syerah ye.....=)

so....aku ambik tindakan drastik secepat mungkin..
jadi suri rumah sepenuh masa!wahahaha
kemas umah...sapu sampah...lipat2 kain...
and paling aku takleh nak caye....
aku kene belajar masak!hahaha
dulu2 time nak goreng ikan...
klu boleh nak pakai baju bomba biar tak sakit kene minyak panas
time nak kupas bawang...
rase nak pakai gogal....biar tak nanges!! hehehe
tapi skang ni dah bese.....
setakat yang basic2 tu kire dah lepas la......xD
tak rugi pun cuti panjang ni! hehe
sepupu aku ade yang kate aku nak kawen bile aku cakap yang aku tengah belajar masak...
haishh...aku baru 19.....lambat agi! hehe

ni pun aku takleh nak selalu update...i'm sorry...='(
thanks to kr coz selalu tanye bile nak update
meh gi visit dia!hehe
Syerah Meteora

17 comments

June 8, 2011 at 2:59 PM

untungnya umur 19 tahun baru belajar masak .. dulu akak umur 13 tahun dah kena pandai potong bawang tanpa nanges2 . hehehe ~

kay_are itu pun bz jugak sekarang .. dia jarang update ! =(

June 8, 2011 at 11:04 PM

wahh...akak agi untung...mesti da expert masak skang ni!=)

June 9, 2011 at 10:23 AM

xdela expert sangat sayang .. masak memang reti tapi kalau malas tak jadi jugakkan . hahakz ! akak rajin time ibu takde kat umah . hahaha !

June 10, 2011 at 11:22 PM

eceh .untung ..nelly pun tau masak .. sikit2 ..hehehe

June 11, 2011 at 4:03 AM

ececeh~ ade improvement nmpk =))

June 12, 2011 at 11:47 PM

k.deeya: alaa...boleh la jugak diharap bile ibu takde kat umah...=)

June 12, 2011 at 11:48 PM

nelly: nelly pun tengah cuti panjang...jom..masuk kelas masak! hehe

June 12, 2011 at 11:49 PM

rozah: aku mang ade improvement sokmo! hehe

June 16, 2011 at 11:23 PM

macam mana lappy boleh rosak? huhuh

June 17, 2011 at 12:01 AM

eyfa:lappy tu dah lame punye...huu

June 19, 2011 at 12:05 PM

19 lah sgt kn..hahaha..
alalala..takpe2..pondok ke reban ke..
yg penting hati =p
hahaha

June 19, 2011 at 11:33 PM

farid: jeles ke ak muda dari ko?haha..hati mang pentig=p

June 21, 2011 at 11:22 AM

rajinnye lipt2 kaen...hehe

June 21, 2011 at 4:02 PM

mmg tak pandai update eh??hahaha =p

June 21, 2011 at 5:17 PM

uding: tu da memang...hee
far8: lupe lak camne nak update..haha

June 28, 2011 at 9:31 PM

8 jun.. baru nak komen sekarang.. kire boleh r ye? =P sume cancel ape cite ni? habsi tu apekah yang tidak cancel? jangan time kawin nanti last2 minute cancel udah r ye =P

ade name kat situ.. terharu.. ish ish

July 7, 2011 at 9:01 AM

kr: boleh sangat3...hehe...nak wat cmne..lappy baru xdapat agi..klu kawin xde dah kot knsel2..huhu..

*terharu ke? hehe

Post a Comment
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel