Thursday, July 7, 2011

ni entri segera

assalamualaikum...=)

readers sekalian....okeh2...aku tau aku dah lame tak update...ce tengok last post aku punye berape haribulan...giler pemalasss! dahla blog tak ceria macm astro CERIA uh..malas gila babeng lak nak update...ngeee~

actually...ak da dapat lappy baru . suke tu toksah kate ar...nak je ak wat chickendance depan adik2 aku..haha . punye la sayang kat lappy ni sampai nak pelok malam2 wat teman tido . tiap2 hari sapu debu2 kat lappy...puhhh3 .

*sila la lempang aku laju2 ok . blog dahla malas nak update . time update lak merapu je keje...=.="

yelah2...kali ni aku serius..hehe
ak nak renovate balik blog ni . bagi conteng sket sane sini . hari tu aku dah survey background,layout tapi last2 aku yang pening..dush! header pun aku tak reti agi nak wat camner. so ak ade la jugak godek2 kat blog orang yang wat tutorial. bende2 IT ni memang tak boleh serah kat aku. kecuali kalau aku dah terer. abis bende aku nak try. hehe

erk...setakat ni je dulu. aku kene bereskan keje2 umah dulu. suri rumah sepenuh mase la katakannn~
kalau ade pape info or nak share something pasal blog bagitaulah aku ye....=)

*thanks to all follower...aku sayang korang...xD
Syerah Meteora

12 comments

July 7, 2011 at 4:01 PM

weh budakkk..x pyh nk
chicken dance sangat lahhh..
hahaha...peh lappy baru..
jeles adik kau karang...
blog ni lawa je..lawakn lagi ar..
hehe =p=p

July 7, 2011 at 10:19 PM

ahaha..ko jeles sbab ko xreti wat chickendance...=p

msti ko paham kann perasaan orag dpat barang baru....

lawa ke?thanks..=)nanti ak mekap blog ni cantik2 xD

July 8, 2011 at 11:44 AM

caye la nk buat renovation...^^
slmt berblog...

July 8, 2011 at 4:29 PM

thanks...=)
baru wat background je...yang lain bnyak agi kene belajar...x0

July 9, 2011 at 1:08 PM

hehehhe...
da lawa dah blog ni~

July 11, 2011 at 10:32 AM

tq....xD
blog akak pun comey...=)

July 11, 2011 at 10:45 AM

belog awak dah lawa...^_^V

July 11, 2011 at 11:28 PM

hehe...tq...thanks sudi datang sini...=)

July 12, 2011 at 10:05 AM

shera...update boleh??haha

July 12, 2011 at 11:36 AM

yelahhhh3..haha

July 13, 2011 at 4:02 PM

hehe.,chicken dance depan adik2? haha.,itu klaka.,^^

tahniah untuk laptop baru anda~ ^^

salam perkenalan dari Alahai~ jemput la ye^^

July 14, 2011 at 12:10 PM

haha..

sekali kala wat perangai budak2 depan dorang..

kang serius sangat xmesra lak...x0

ok,thanks...=)

Post a Comment
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel