Tuesday, July 26, 2011

2nd GA Pearl bY mOoN

Assalamualaikum....=)

readers and followers..kaifa halukum?


hari ni sangatla kalut. 3 entry kot aku hentam dalam sehari. memang la kalut. tak sempat agi nak blogwalking. aku ni dahla malas sket nak update. skang ni pun broadband dah exceed limit. teruk la kene bayar nanti. erk.

ape2 pun, tq kak lynn sayang sebab tag syerah join GA ni

 
 
sebenarnye aku pun tak tau benda ape giveaway2 ni. ngehehe. dapat duit ke kalau join? tapi takpelah. aku join je. kan kak moon sayang.

kenape aku join giveaway ni?
-sebab aku sangat excited. first time kot aku join GA ni. so aku nak tau lebih lanjut pasal bende ni. mane la tau, aku terpilih jadi pemenang. hehe.

-aku nak eratkan lagi hubungan sesama blogger. termasuk la penganjur GA ni. nanti senang nak pau duit raye. eheh. 

-nak meriahkan agi giveaway ni. macam best je. so bagi sokongan moral lagi bersepadu kat kak moon sayang. cume tak cukup bajet je nak upah pom pom girl or cheerleaders. fuhh.

-ermm...nak lagi erh? cukup la tu kot. hehe


nak tag:

ni untuk kak moon


tak menang tak ape
syerah gi terjun pokok kelape


ma'as salaamah wa ilal liqa'



Syerah Meteora

5 comments

July 27, 2011 at 2:24 PM

da join pon. haha. hope same2 ade luck. eh, mne ww syerah ?

July 27, 2011 at 3:22 PM

ceh..mngugut..haha..xaci..main tipu

July 27, 2011 at 3:53 PM

tq tag syerah.. wah siap pantun.. hehe

Anonymous
July 28, 2011 at 9:43 AM

checked!!

thanks join syerah sayam... :muah

nak ugut ea? x lut la dik...hahaha...

nyway,, good luck tau... :D

August 25, 2011 at 7:22 PM

dah lame sangat entri ni.. so agak2 leh agi tak nak ucap gud luck? hee

Post a Comment
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel