Saturday, April 9, 2011

finally....=)

wheww....
selesai sudaa debate english for law....
dapat unexpected tittle...
'THBT GHOST IS EVERYWHERE"
                       "
                       "
                       "
                       "
                       "
                       "
tak payahla letak pic antoo malam2 buta ni kann
kang ngigau aku...huk
naseb baek point dah prepare...
tapi yelah...aku takde bakat as a debater 
so bile bercakap memang la tersangkut2
(aishh...camne nak jadik lawyer nih?)

takde ape yang nak dikata....
juz perasaan lega yang amat coz sume keje da beresss
and masalah2 aku sebelum ni ade yang dah selesai...=)
alhamdulillah.............!
thanks kepada sape2 yang bagi aku sokongan...
aku hargai sangat2......xD
now i can focus on my final exam and..............MUET!
dahla MUET 2 hari sebelum final....='(
sabar je laa.........heee


ni hadiah untuk korang....my rabbit busuk dan senyuman yang palinggg manis ikhlas dari aku....wink3
Syerah Meteora

4 comments

April 9, 2011 at 9:46 AM

wah ...amek form6 ke ?

April 9, 2011 at 12:28 PM

nelly sayang...
takde la....asasi syariah n law...=)

April 9, 2011 at 3:16 PM

ouh ..mesti best !!
=)

April 9, 2011 at 6:40 PM

boleh tahan la...huhu

Post a Comment
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel