Tuesday, April 5, 2011

deep from my heart



hey baby....can i smile like the way u smile?? innocent smile.......i wish!




aku tak tau nak start dari mane.....
sejak kebelakangan ni aku banyak sangat benda yang nak difikir...
mood aku pun tak menentu....
and of course mungkin ade kawan2 aku yang dapat tempias
they are.....................
my housemate and classmate....

tadi dah dapat carrier mark untuk salah satu subjek..
boleh tahan la...tapi langsung tak bagi kesan kat ak..
nape???
sorry to say...aku bukan nak berlagak....jauh dari perasaan bangga tu...sikit pun tak!
aku bukan tak bersyukur....tapi....
aku ragu2....sangat konpius...
betul ke 2 markah aku??? silap bagi markah ke?
persoalan tu mang bermain2 kat fikiran aku...aku speechless!
tapi aku juz diamkan diri....aku tengok reaksi muke dorang bile dapat markah masing2..


slowly...tears falling down...rolling on my cheek.....
.
and aku baru tau.......tadi....
rupenye selama ni aku ade wat banyak masalah and nyusahkan hidup seseorang.....='(
aku langsung tak sangka.....kenape baru sekarang aku tau??
tak boleh ke berterus terang ngan aku?

yeah!!! i admit it...aku dari kecik sampai besar asyik nyusahkan family and people around me!
aku bukannye selalu sihat macam orang lain...aku struggle untuk hidup sampai sekarang
aku tak hidup untuk dapatkan simpati orang lain..aku tak tagih simpati...
orang tak tau ape yang aku pernah alami....aku tak kisah orang nak cakap ape pun...
say what do u want....but u must know me better first...='(



i'm trying my best to participate in my group...and attended  my class
althought i can't sleep well every night...awoke with disaster headache every morning....swing mood...
i'm keep trying unless i can't stand to handle it anymore....
aku tak pandai macam orang lain....tak petah nak berkata2...i'm lack of self-confidence...
orang anggap aku wat kerja acuh tak acuh....and orang lain yang kena cover up because of my lackness...
and mungkin sebab sakit, aku dapat markah kesian...camtu erh?
it's ok...aku terima....aku mang xpatut dapat hak yang sepatutnya milik orang lain...
aku tau tu.....

maafkan aku klu akhir2 ni aku tak dapat bagi kerjasama...and mungkin tak pernah bagi kerjasama...='(
and klu ape yang aku wat tak memuaskan....tak bersungguh2...banyak weakness...menyumbang kepada kejatuhan group kita.....
aku bukannya saja2.....terpulaglah nak anggap aku ni ape pun...
MAAFKAN AKU.

*emosi tak stabil....need someone to lend the shoulder....Y.Y
  can i cry now??
Syerah Meteora

3 comments

April 6, 2011 at 9:56 PM

tak faham sangat sebenarnye.. tapi kalau dah memang rezeki nak dapat markah macam tu.. time je r.. kalau rase x layak nak dapat camtu.. ++ usaha supaya nanti bile kite dapat mark camtu lagi, kite tau kite memang layak untuk tu =)

April 7, 2011 at 9:29 PM

at least dah buat yang terbaik !!
=)

April 7, 2011 at 9:42 PM

kay_are: xpham er? sori....merapu sikit..=)
nelly: thanks..i'll try harder in the future...=)

Post a Comment
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel