Monday, April 11, 2011

gudbye mr. A..........='(



hari ni rase bahagia + happy sangat..
dapat dating dengan encik A yang tersayang lame2....
pagi2 agi da jumpe dia.....dengan senyuman yang paling maniss aku hadiahkan kat dia...wink3
tapi kenape aku tengok dia macam tak happy?
kebelakangan ni dia selalu sakit...
risau aku dibuatnye....='(
hari tu dah sakit teruk..tapi aku tak mampu bagi dia antibiotik yang mahal2...avira je...
agak2 dia  suke tak dengan hadiah yang aku bagi?
comey ape hadiah tu....kipas mini kaler oren!! huk5




entah camner...tibe2 dia suarakan something kat aku...

A     : awak...saya rasa kita kena berpisah...(dushhhh!! siyess aku ase nak jatuh tergolek!)
S      : tapi kenapa?? saya ade nyusahkan awak ke? please...klu ade salah tolong ar gitau...
A      : takde...cuma lebih baik awk fokus kat study dulu..saya takpe...saya dah terer...(cis,berlagakk!!)
S      : selame ni saya tak fokus ar??tolong sket er...
A      : kita berpisah untuk sementara je.....agipun final dah dekat kan??

aku terangguk2 macam burung belatuk...takleh nak nafikan agi....uwaaaaaa

A         : sekarang ni saya selalu tak sihat...saya selalu demam setiap kali lepas dating ngan awk...
S          : abes nanti sape nak teman saya study malam2? sape nak teman saya bile saya bosan? bile saya takleh tido? ='(
A          : nak saya makin sakit ke?? tolong ar bagi saya berehat wat sementara waktu...?

aku terdiam.........xmauu....aku taknak dia sakit.....tapi salah ke aku nak selalu di sisi dye...?
dia selalu berada kat sisi aku....time aku sedih...time aku happy...
tapi skang dia  selalu demam lepas jumpe ngan aku....walaupun jumpe kejap je....=(
suhu badan dia selalu naik mendadak....that's why aku belikan dye kipas mini...kasi sejukk...=)

okehh...drama di atas ni monolog semata2....hehehe
mr Acer aku skang selalu demam....gune kejap pun da panas....
aku beli cooler fan pun tak menjadi gak...haishh...abes duit aku....
aku pun tak tau camne bley dapat idea nak beli kipas mini....
berbaloi gakk!! cantek!!

maybe aku terpaksa bertapa selama 2 minggu...
mr Acer aku terpaksa diserahkan kepada doktor pakar untuk dirawat....
agipun final da dekat....bolehla aku fokus kann! ^.^
so no more blogwalking....post blog...komen-mengomen...fb....and so on....='(
2 minggu je okey!
mr Acer tersayang pun perlukan rehat.....! =p
and tuan dia yang comey ni perlu fokus demi masa depan........!=)

*doakan aku tau....>.<'

begin to shut down..............OFF.
Syerah Meteora

2 comments

April 12, 2011 at 12:00 AM

bukan main lagi die nye monolog.. ingat clash ke ape tadi.. hee.. xpe2.. fokus exam ye.. gud luck!!

April 12, 2011 at 12:45 AM

hahaha...
bese ar bile dah musim exam ni...
thanks..!=)

Post a Comment
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel