Tuesday, April 12, 2011

last post before exam..wahaha


ellow?? iyahhh!!
aihhh....semalam bukan main agi monolog bagai...
nak fokus la...ape la.... kasi buuu!! sama  aku! hahaha
ahh...tak kire...aku nak post jugak! boleh la incik Acer sayang kan?*kelip2 mata
dahhh.....agak gediks di situ...ahakz..

haihh...baru abes practice speaking muet...
hari rabu ngan sabtu aku akan berjuang kat medan muet...untuk kali kedua!
and then....final.....uwoosss...cuaks nih!
jom usha2 jadual aku untuk berperang kat final nanti.....
                                  '

                                  '

                                  '
                                
                                  '
                          
TADAA!!!

isnin      law and society
selasa   al-fiqh wa al-mujtama'
rabu     al-lughah al-arabiyyah III
            al-lughah al-arabiyyah IV
khamis  general principles of malaysian law
jumaat   english for law III
             english for law IV

huihh....senang je subjek2 tuh! tengok tajuk pun nampak senang.....=p
ahh..senagg la sangat....meh sini belajar gantikan aku....tau la nasib korang! hahaha

so....wishlist aku skang ni....
-aku nak MUET band 4 je! hahaha...xmau ar demand lebih2 nih
-kena lulus cemerlang dalam tamhidi....untuk sambung degree nanti.....aminnn...=)
 

ok lah...mr A aku da menunjukkan simptom2 nak demam...
aku pun da terkebil2 tahan ngantuk...esok kena sambung study subjek law...menghafal and practice MUET....again! >.<'
so aku terpaksa laa mengundur diri.....
sebelum maju ke medan perang..... tak lame lagi daa...

jap2....nelly and mas ade wat contest tapi aku tak tau nak bagi pendapat camne....dah blurr sangat ni...oh  nelly...tunggu syerah abis final dulu baru lahh join....boleh?bolehh?? huhuhu....ngade2 ar aku ni....=P

                                     muke comel ni merayu...huhuhu

blog ni bakal bersawang untuk seketika...
ROGER AND OUT......
Syerah Meteora

6 comments

April 12, 2011 at 8:59 PM

gud luck ye ^_^ kate nye mr A dah hantar kedai.. tapi leh lagi die blogging.. pelik jap..

April 14, 2011 at 11:41 AM

Gud luck tau !!!

April 26, 2011 at 9:58 AM

haha..gudluck..
pehh band 4..aku 3 je..
sumpah jeles..
haha

April 26, 2011 at 10:38 AM

kr:mr.A dah selamat smpai kat tuan dye

April 26, 2011 at 10:38 AM

nelly:thanks au...dah lepas pun...huhu

April 26, 2011 at 10:41 AM

farid:aku kena repeat muet la...=(
band4 tu wish aku...huhu

Post a Comment
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel