Thursday, April 28, 2011

tibe2 rase rindu lak

wuahh...
dah lame sangat ni aku tak ngadap blog aku...
berpinar2 mata aku....huk3

okeh! bile aku dah update blog ni
tu maknanya...

-exam dah lepas...
-zaman tamhidi aku dah tamat
-masa untuk berpisah ngan member2 and housemates...

so sad....speechless..=x
tak tau camne nak gambarkan perasaan aku skang ni...
sedih + rindu + happy
sumenye dah bercampur aduk jadi satu combination
entah bile la dapat jumpe balik!

dalam ramai2 housemates aku...aku la yang selalu tido lewat... !
kalau ikutkan...time ni....banyak benda yang aku tengah wat kat dorm.... 

-surf internet....alang2 tak ngantuk agi kann
-tengok housemate yang tengah study dengan perasaan kagum...=0
-sumbat telinga dengan earphone....sape yang tido lewat kadang2 kena 'ganggu'...x'0
-terkebil2 atas katil...renung mase depan kot??
-ngadap buku....time mood tengah rajin..layan je la...heee
-tunggu turn nak basuh baju
-selongkar locker cari makanan...tengah2 malam lapar weyy
and banyak laa lagi....

aku sangat la rindu kat housemates aku skang ni....waaaaaaa!!

seriously...sangat susah nak jumpe housemates macam yang aku ade skang....
dorang memahami aku...layan perangai aku yang agak kebudak-budakan ni
jaga aku time aku sakit.....tegur aku kalau aku wat salah....
sedih la weh...
ingat senang ke nak dapat member macam dorang??

Kak Nuhaa
housemate a.k.a classmates aku gak...gayanye agak matang...tapi kadang2 terikut gak ngan perangai budak2 kitorang...hehehe....aku suke sakat and kenakan dye...excited wohh! first time aku tengok dye....nampak sangat serius and aku takut nak tegur dia...mula2 pun dye tak banyak bercakap...at last...huihh....gayanye yang spontan wat aku tergelak sorang2...hehehe...ampunn kak nuhaa...aku selalu memberontak dengan dia...kesian lak..huhu...owh,boleh lak dia kate aku ni food demand...tang mane ntah...hukk..nak wat camne..i really like KFC!! hehe..

Najwa
mohongg!! hehe...aku suke ajuk loghat kedah dia...sume perkataan aku nak tambah huruf q kat belakang...main hentam je...melantaq,kakiaq,sifiaq...rosak bahase kedah...hahaha....dia selalu tolong belikan aku mi sup/laksaq/nasik lemaq petang2 kalau aku balik lewat....huhu...and paling penting dia la jam loceng aku pagi2! najwa!! jangan nanges dah! aku terpaksa control macho,tahan nanges coz nanti aku susah nak berhenti nanges...and klu kitorang sakit...dia la yang first hulur tangan,ringankan beban....thanks au sebab dah banyak tolong aku...aku akan rindu ko selalu..=)

Yati
woahh...nampak je ayu minah ni....rupenye peminat tegar arsenal...hambek ko...expert gak pasal bola-mola ni...huhu...ni lagi sorang aku suke kacau...bukan aku je tau! hahaha...memang anak jati terengganu ar...istilah adok pong??(takde pun?) dah jadi ikutan classmates dye...yati! aku bangge jadi kawang mung..ganu hebakk! earphone,arsenal and law mang tak boleh dipisahkan! aku akan rindu bau minyak mestika yang sentiasa ade supplynye...opss..tak sempat nak wat superjunior dance "sorry sorry" dengan bedak johnson baby sebelum mung balik...=p

Nor
ni sorang agi budak tganu....so mang tak kekok la klu aku nak cakap ganu pun coz ade yang paham...huhu...dia kadang2 pendiam sket...tapi tu bukan penghalang untuk aku share citer ngan dia...last minit kitorang dapat luangkan masa bersama2 sebelum aku balik...nor...jangan sedih2 agi and jage kesihatan elok2...ko sangat kuat semangat coz sanggup ambik exam kat stadium un walaupun demam kuat...klu aku laa...aku nak jawab exam kat sick bay...huhuhu...kagum ar ngan ko! and sori sangat2 coz jarang dapat luangkan masa ngan ko agi macam dulu.....='(

Fatinah
first aku tengok dye.....nampak macam skema....huhuhu..fatinah! jangan marah au...rupenye boleh tahan la sporting and lawak...muet..perghh...kebanggaan TSU un....padahal kat dorm sangat laa jarang nak dengar dia speaking...tabik spring ar! ngee....dia gak yang perkenalkan aku dengan seaweed snack la..kim bap la..aku mane la pernah makan bende camtuh...yang aku tau...KFC! haha...selalunye kamceng ngan yati ganu tu...aku selau kene tinggal pagi2 time nak gi kuliah....huuuu...=.=' fatinah! nanti aku wat er murtabak megi yang ko ajar tuh......

Syeda
budak akaun sesat dalam dorm kitorang! hehe...dia sorang je tamhidi akaun, yang lain law and sc technology...well,tak menjadi halangan pun untuk kitorang berkawan...nampak je style camtuh...selamber je tapi result gempak...aku selalu kacau dia...godek2 phone dia...hahaha...ngengg la gak aku ni...paling aku takleh lupe...minggu2 last final...kitorang pakat duk kat katil dia ramai2...ade salun...pakai eyeliner,bedak sejuk...naseb takde mask kan..adeii! hehe...syeda! nanti bagi aku tips camne nak dapat anugerah dekan tau!!

Kiki
si comel lesung pipit nih! geram aku....sempat jadi housemate kitorang untuk sem 1 je.....huuu.... sedih gak coz tak sempat nak luangkan masa time last2 uhh...kiki kadang2 sekepala ngan aku...gilaa and sengal sket...tapi time dia serios..cakap punye la matang...(ye ke kiki?) haha..dia happy sokmo...and dah tentunya banyak kenangan sweet + sengal + gile ngan minah ni....=) kiki....aku simpan agi alas meja yang ko bagi tuh...sayang nak tinggal...heee...

okeh...da banyak kot aku berceloteh pagi2 buta ni....

ADIOS......=.='


Syerah Meteora
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel