Monday, March 21, 2011

another chance


penat.penat.penat.
tu je la yang aku alami sepanjang
bese ar...life as as law student....baru asasi....
agi2 dah nak dekat exam!
camne la hidup aku bile degree nanti erk? +.+

aku masih terfikir.....camne er aku boleh mintak postpone demonstrative speech???
malu gile bile fikir balik..
betapa drastiknya tindakan aku....
boleh imagine tak....dalam keadaan yang sangat laparrrr..........
aku dah siap berdiri kat depan....dah masuk introduction.....
entah camne aku tiba2 blank..sudahhhh...abes hilang point2 yang aku nak cakap....uwaaaaaaaaaa...menggelabah aku kat depan sorang2!
then...aku berjalan slow2 gi kat meja lecturer aku...
and wat muke seposenn
     


  "urmm...madam...i'm really sorry...i think i can't make my demonstrative speech for today....uhukkk"

puhh....nasib aku sangatlaaa baik coz lecturer aku bagi aku peluang...huhuhu...
classmate sume dah tercengang tengok aku packing balik barang2 aku untuk speech 2....
i'm sorry wehhh...korang fahamm kan keadaan aku? sayang korang! hehe

aku memang tak boleh nak fikir pape bile aku lapar.....! aku cume boleh fikir menu makanan je...hehe...sume orang macam tu kann? ke aku sorang je??
agi satu...masalah nervous aku kadang2 gagal diatasi.....huk3 (alasan je!)

                                   ni bukan aku...aku agi comey tau! hehe

*mak aku pesan....sebelum masuk kelas kena alas perut dulu....! >.<'
Syerah Meteora

2 comments

April 4, 2011 at 9:21 PM

u can do it !

April 4, 2011 at 11:34 PM

dah wat....
starshaped book..
nelly nak?
nanti syerah pos laju...=)

Post a Comment
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel