Friday, January 21, 2011

i'm back.....!


ting.....!
perghh...dah berape abad aku tak jengah ke area ni...huhuhuhu
last post aku berape hari bulan ntah....tengok2 dah ade 4 orang follower...superb!
agaknye aku kena bertapa untuk berapa abad agi baru makin ramai....kih3
ehemm cik syerah....baru 4 orang ok....4 orang....not 400....huhuhuhu
well....it's better than nothing right?? sokong? yay!
actually....aku baru je sembuh....(sakit dirahsiakan)
bese la dah name pun manusia....tak sah klu tak sakit....
then aku bersyukur sangat ade family and members yang paham keadaan aku...
maybe sakit yang aku alami sebagai kifarah dosa2 yang aku lakukan..
tak semua orang alami ape yang aku alami....kirenye...aku yang bertuah??(maybe!)
aku dah banyak berehat kat umah...untuk pulihkan balik semangat aku...huhuhu
and now....HERE I COME...! wohoooo...
Alhamdulillah.......thank you Allah.....
thanks my family....frenz.........and......(",)
for give me opportunity....to find out myself....
and always be with me............love u all..
Syerah Meteora
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel