Friday, January 21, 2011

minum petang

auuuu........chakkk!! cikebum! cikebum!

hahaha............si comel kini sedang menjenguk2 di blog akaknye....
sape ye....si kecik yang comel agi macho ni?  huhuhuhu
comel tak? mestila comel.....tengok la sape akaknye.....dush!
ahak...just kidding wokey........
baby ni adik bongsu aku.....anak yang ke-8.......
yang sulung mestila aku....haha...ramai tak adik2 aku? kire la sendiri ngan jari anda yer....

dye selalu kacau aku klu aku balik umah....erkk...ke aku yang kacau dye dulu?
hahaha....abaikan yer!
gelagat dye mag selalu wat aku gelak2 tak ingat dunia.......hihihihi
dye la penyeri keluaraga kami.......dengan muke comot shomel dye tuh!
geramm........aser skang jugak aku nak cubit2 dye....biar dye nanges...rasakan! hahaha

nak dijadikan citer.....
aku tengah santai2 kat ruang tamu smbil tengok tv...........
time tu adik2 aku tak balik agi dari sekolah agama......
so aku bantai la minum petang dulu........hehehe.....baekk kan aku...
alaa....simple je.....setin biskut and secawan milo...sape2 pun boleh wat kan? kan?
and then.......baby pun terus serbu aku....agaknye aroma milo dah menyengat deria bau dye....huhu
dye pun ngan muke innocence nye.....duduk ngadap aku...sambil wat muke comel....(gerammmmnye aku....!)

nampak aku celup biskut dalam milo....dye pun ikut celup2 jugak...macam iklan oreo....hehehehe
so aku pun gerak la ke dapur...ambil cawan extra untuk dye....
haapy sakan dye dapat celup2 sendiri.........macam xbiasa lak.....huhuhuhu
tapi yang aku geram....cawan aku jgak yang dye nak celup2 biskut....kenape er? adakah cawan aku comel?
owh...baru aku tau.....dye nak main dengan sudu sekali.....ok...
aku biarkan.......biar dye belajar....cara nak makan dengan sudu....hehehe
biar dye comot.........hehehe
kenape biskut ni macam lemau jer??
muke tengah fokus meneliti keadaan biskut yang bakal dicelup ke dalam milo suam.........
hehehehe........macam2 la ko adik......asyik tergelak je bile luangkan masa dengan dye....
siyes cakap.....korang akan rase betapa bestnya ade adik kecik yang baru nak mengenali dunia.....
yang lagi best.....bile korang and family dapat membimbingnya mengikut acuan yang betul.....
dan membimbingnya bersama2 menuju kasih ILLAHI.....
moga kasih Allah bersama kita.......InsyaAllah......=')..


*sayang semua..............
  nama dye..........Luqman Hafiz Bin Mat Yazik.....si comel yang comot.....=p
Syerah Meteora
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel