Saturday, January 8, 2011

g0odbyE cOm0t....xD

tik tok tak tik...
mata dah kuyu sambil jeling-jeling manja kat jam
ok....almost 12.45 a.m....bilik aku yang kepoh2 tadi dah kembali sepi....
tangan masih lincah menari di atas keyboard....sambil terbongkok2 menyiapkan tugasan...
mata terkebil2 menahan ngantuk......ditemani secawan nescafe mild yang dah tinggal separuh.....perghhh...klasik!
besenye malam2 camni ade seseorang yang setia menemani aku melalui mesej....tapi nampaknye die dah tido...
sape?? hehe...tak payahla tau kot...at least takde la aku ngantuk sangat or boring wat keje sorang2..
tak mau ar kacau....die pun penat jugak...seharian belajar....huhuhu...aku paham coz aku pun student jugak!

tak tau la nape.....hari ni banyak sangat problem.....wuuuuu....
ntah dah bape kali aku nangis...selama ni klu ade ape2...aku selalu cari mak n abah aku....huhuhuhu....
wat muke seposen....tercebik2...comot....tapi mak n abah tak nampak pun muke anak dara dorang ni....
aku ngadu melalui tepon je....huk5
tapi skang ni aku dah besar......dah nak masuk 19....takkan la aku nak comotkan muke aku yang comey ni??kih3....perasan!
well....skang ni semua keputusan kat tangan aku.....aku yang tentukan masa depan aku....
dah takleh nak bergantung sepenuhnya kat mak n abah macam zaman kanak2 ribenas dulu......=)
aku kena berdikari....weeeeee......go.go.go
erk....tibe2 rase nak balikk......nak balik!!!!

*aq dah x comot macam dulu.....tudung dah tak berklepet...!  \(^o^)/
Syerah Meteora

2 comments

January 21, 2011 at 3:42 AM

semakin berusia ni
semakin byk ujian yg menimpa
moge tabah ye ^_^

My Recent Post: Lenguh Sana Sini dan Ucapan Raya

January 21, 2011 at 9:08 PM

thanks.....
mang ade hikmahnye....=)

Post a Comment
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel