Sunday, December 26, 2010

jom main kejar2....=p

haha...walk2 eat air kat blog orang lain
jelez yang amat... wehh!
blog orang len mantop beb.....aku??
ish...tak payahla ngade2 nak compare...
aku baru lagi dalam area belog ni.....skang ni nak tulis blog pon takde mase....
nak main decorate blog lagi ar tak sempat....
kejar mase wehh....tu tak masuk lagi hari2 nak kejar bas pergi kampus...
lame2 semput gak aku dibuatnye...
naseb kat luar hostel banyak gerai2 makanan...
mak aku kate kat aku...."gerai makanan punyela berlambak kat sini...ni kalau xgemuk2 jugak xtaula nak kate ape..."
hehehe....aku hanya mampu tersengih2
iye mak ku sayang....
along memang kuat makan kat sini....hari2 tayang muke kat gerai un...tp hari2 kena kejar bas...ulang alik pagi petang siang malam....mase mane nak tambah berat badan ni...huk3...

*pelik...orang beriya2 nak turunkan berat badan...aku lak nak tambah2....huhuhu..tambah sikit udah ler...
Syerah Meteora
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel