Thursday, November 18, 2010

miss cinderella..........??!

satu petang yang damai........(kononnyer)
kazen aku datang amek aku kat kampus..(xyah susah2 nak naik bas...)
angin bertiup kencang....nak ujan ar 2...pe agi...kak kazen ksyangan aku 2 trus mrempit...
mentag2 ar dah expert....trauma aku dwatnyer....huhuhu....
kak sepupu aku ni besenya park moto kat pndok guard....so dijamin moto beliau xkan dikebas! =p
aku teragak2 nak turun coz aku pakai kain....xtrun kang...xkan aku nak jadi model kat situ! xmauuu...
depan pndok guard tu ader la bbrape orang laki....tgah borak2...
ntah camne nak turun cepat punye pasal....sandal aku terhentak kat box blakang moto 2...
piuuuunggg......sndal aku landing baekk punyer depan dorang...
aku dengan muke slamber+tak malu+poyo+ntah pape dengan bangganye pegi amek balik sandal aku tu...
siap cakap sorang2 ag...."eh...kat sini sandal aku..!!"
aku memang xpandang langsung muke2 yang ade kat situ...huk5
wahahahaha.....malu yang teramat...
aku trus blah u nyorok blakang kak sepupu aku!!!
Syerah Meteora

2 comments

November 18, 2010 at 11:37 PM

hahaha~ lawakla long bile igt tuh ;)

December 26, 2010 at 1:03 AM

hehe..........
wat slambe sudaaa

Post a Comment
Copyright © 2012 Reserved To Syerah Meteora
Design By Budak Comel